Halaman UTAMA

30 Mac, 2010

CERITA KAWAN-KAWAN USIM


SALAM KAWAN2 KU DISANA..
CORETAN BUAT KAMU SAYANG...diri ini menyayangi erti persahabatan yng terjalin antara kita..SAHABAT..Masih jauh perjalanan kita hadapi dalam hidup ini jalanilah sebaik mungkin ke arah kebaikan..xdela nak jiwang-jiwang sangat xretila.hihihi..cume satu pesanan buat rakan seperjuangan di USIM especially buat BBA 2 huhuhu...MISSS UUUUU A LOT..pelbagai ragam dan keceriaan sepanjang bersama kamu semua ahak..ahak..macam2 perangai ada dalam kelas kami..nk crite xhabis sehari..tentang semua huhuhu..macm2 kenangan ada dalam kelas kami..BBA 2..MARI KITA RUNGKAI ONE BY ONE..character semua sahabat aku sayang...
1. Fadil : Lembut,baik,mulut laser (motif suke mengkritik kalu bergandg bahu dengan dila menjadi..ok la tu hihihi),bz je MEMANJANG DAN RAJIN.lehla sape2 nk jadikan fadil calon suami ahaha..gurau fadil,
2. Siraj : mamat dr kelate ni buat aku TAKUTLA NK TEGUR DIA huhuhu...alim siraj ni,banyak pendapat, dulu susah nk bercakap dgn bdk pmpuan cakp msti tunduk ( hihiihi) jage pandangan, tapi nk belajar dengan dye banyak ilmu agama semua dye tahu..xrugi amik dye jd calon hahaha..
3. Nizam : die banyak cakp kalah pmpuan,lembut tp macho..pandai pun ea,rajin sesangat selalu jd ketua kelas nsb xjd MPP, hihi..mke mcm BABY, xrugi kwan dgn dye..sme org msuk..
4. Fahmi : Diam2 ubi berisi dah jd papa,caring..selalu senyum (murah senyuman),kecek kelate sokmo duk pahe..palng tue dlm kelas..panggil ABE..BAIK SANGAT
5. Fazlisham: hmm..sush nk fahm karecter dye,pandai tp de habit xleh buang sush tito ptt mate besar..sebelah hihihi...( gurauje..),xdtg kelas pown bijak, suke mkn coklat teror BAB KOMPUTER,hihi..sebenarnye..bez jgk kawn dgn ko..giler2 mcm aku..
6. Adila ; Rakan sek aku dulu,hmm memg bijak sngat,ske buat lawak,kool, jenis mengkritik jew,sme kalah dengan dye..cube usik bab PAKWE mau sey,,merah MKE..nampk ayu tp pmalu sbnrnye hihihi
7. Shikin : Moody, anak abh n mak katekan kalu bercrte memg semua terpesona (bersguh2),tp pelik bab makn khusyuk..gler,baik..n cute.
8. Fatimah : Sekali akak tengok macm ank mamak,unik skit de taik lalat kat pp, pandai orgnye..ske ketawa..matg pemkranye..
9. Azah : Tgk mcm smbg upenye x peramah pandi menjahit,baju kels dye jahit, lembvt de ciri2 kepermpuanan sangat hihi..,pandai,cun sey..ske fesyen
10. Khuzaimah : bdk sabah bah..pendiam dlmkelas tp pandai..ayu je..kalau gelak senyp xdgr suare hihi..pandai diam2 pun
11.Najah : Bdak kedah ni nmpak nerd je,dgr kate..bertudg bulat,upenye gler2 gak..comel..alim
12. Suraya : SU, ank jati pahang ni jenis senyp jgak..tp rajin sangat..seorg yg pemalu.
13. Rahmah : Suke bercakap je,day dreamer ske uat lawak,xberhenti2 cakap2..penat layan,baik rajin
14. zALEHA : lURUS, blurr,baik..rajin tegur org walu xkenl hihihi,,anak jawa
15. Radiah : ATLET SUKAN ping-pong tu, ske tito tp pandai,dyelah ske menyampuk ble lecter mengajar..smeorg ketawa tgk lawk diah..
16. Nadzirah : A positive person..in all way mcm model katwalk..naomi campbell hihi
17. Aina: Suke senyum manis sgt2, rajin bce novel..baik, rajin bertanye..
18. Liyana ; HMM..terlampau banyak bercakap, jenis penyayang..rajin.
19.mARIANITA : hmm KELANTENESE GIRL sush nk ckp..banyk karecter,ok la blh buat kawn gak..manis.
20. Zafira : BDK KEDAH yg pemalu sangat dlm kelas nk bercakp blik umah bnyk plak ckp, cun rami peminat..
Beginilah cter kawan-kawanku..terhibur ATI MELIHAT gelagat korg dalamkelas kenagan antara kita xkan ku LUPEKAN..SWEETMEMORIES..SANGAT2X..

1 ulasan:

Khairurradiah Ramian (Sebaik-baik Keredhaan) berkata...

fuyoh,mcm2 perangai..tp memg best la part ladiya 2..huhu

Catat Ulasan